Politieberichten: Van Duin tot Dorp

Foto: Novum

HEEMSKERK – De wijkagent is verantwoordelijk voor de totale politiezorg binnen zijn of haar gebied. De agent werkt nauw samen met bijvoorbeeld de surveillancedienst, maar ook met de recherche. Altijd om de leefbaarheid en veiligheid te verbeteren of te vergroten. Wekelijks delen de Heemskerkse wijkagenten enkele berichten vanuit de wijk waar ze werkzaam zijn.

Wijkdeel: Van Duin tot Dorp

• Begin januari werd getracht in te breken in een woning aan de Oosterweg. Bewoners waren op vakantie en ontdekten pas later dat een kozijn aan de voorzijde van de woning was beschadigd. Men is niet binnen geweest.

De politieberichten zijn aangeleverd door wijkagent Ron Schut van de politie eenheid IJmond. Voor tips of vragen kunt u de politie bereiken op tel.nr. 0900-8844. Belt u liever anoniem, bel dan met Meld Misdaad Anoniem 0800-7000.