Politieberichten: Hart van Heemskerk

Foto: Heemskerk Nieuws / Dennis Mantz

HEEMSKERK – De wijkagent is verantwoordelijk voor de totale politiezorg binnen zijn of haar gebied. De agent werkt nauw samen met bijvoorbeeld de surveillancedienst, maar ook met de recherche. Altijd om de leefbaarheid en veiligheid te verbeteren of te vergroten. Wekelijks delen de Heemskerkse wijkagenten enkele berichten vanuit de wijk waar ze werkzaam zijn.

Wijkdeel: Hart van Heemskerk

• Op vrijdag 23 januari is er op de weekmarkt een controle geweest op namaakartikelen. Bij een 21 jarige marktkoopman zijn er een hoeveelheid valse opzetborstels aangetroffen en inbeslaggenomen. Tegen de man is proces-verbaal opgemaakt.
  • Op vrijdag rond 16.15 uur heeft er een aanrijding plaatsgevonden tussen twee automobilisten op de kruising Laan van Assumburg met de C. Huijgensstraat. Hoewel de schade aanzienlijk was bleven de bestuurders gelukkig ongedeerd.
  • In het weekend is er op de Bachstraat van een witte bestelauto het raam ingeslagen en is er divers gereedschap weggenomen. Mocht u getuige zijn van zoiets dan belt u meteen 112.
  • Op dinsdag kwam er op de Beethovenstraat een fietser ongelukkig ten val tegen een lantaarnpaal. De 79 jarige Heemskerker is voor de zekerheid ter controle overgebracht naar het ziekenhuis.

Deze politieberichten zijn aangeleverd door wijkagent Stefan van Broekhuijsen van de politie eenheid IJmond. Voor tips of vragen kunt u de politie bereiken op tel.nr. 0900-8844. Belt u liever anoniem, bel dan met Meld Misdaad Anoniem 0800-7000.