Indische keuken in 6 lessen

Foto: Pixabay

Op woensdag 16 november start in Buurtcentrum De Schuilhoek in Heemskerk een cursus ‘Indische Keuken’.

De cursus (van 6 lessen) staat onder de deskundige leiding van Sri Merten. Na het volgen van deze cursus moet het maken van de heerlijkste traditionele gerechten uit Indonesië een koud kunstje zijn. De in het buurtcentrum gemaakte gerechten mogen na afloop van de les mee naar huis worden genomen. De laatste les wordt de maaltijd gezamenlijk in het buurtcentrum genoten.

Inschrijven
Op dit moment zijn er nog enkele plaatsen vrij voor de cursus die dus op woensdag 16 november van start gaat. Voor meer informatie kan men contact opnemen met Cursusbureau Welschap Welzijn, tel. 0251 207725 of surfen naar de website www.welschapwelzijn.nl. Inschrijven kan via de website of bij de balie van Buurtcentrum De Schuilhoek, Van Bronckhorststraat 1, Heemskerk.