Vermiste en gevonden dieren

Foto: Dierenambulance Kennemerland

Iedere week publiceert HeemskerkNieuws de gevonden en vermiste dieren in en rond Heemskerk op basis van de gegevens van Stichting Dierenambulance Kennemerland.

Vermist:

• geen

Gevonden:

• Kater, ongecastreerd, zwart, wit vanaf bovenop kopje uitlopend naar bekje, witte snorharen, wit onderbekje, bef en buik, zwart bovendek, witte streep op achterhand bij staart, voor witte pootjes, achter witte laarsjes, zwarte staart met 2 witte ringen om einde staart (Beneluxlaan, Beverwijk).
  • Kater, ongecastreerd, cypers grijs, zwart, zwart einde start (Binnenduinrandweg, Heemskerk).
  • Kater, ongecastreerd, cypers rood, wit op neusje, licht rond ogen, lichte snorharen, wit onderbekje, witte bef, kraag en buik, witte sokjes met rood vlekje in sokje van rechter voorpootje (Binnenduinrandweg, Beverwijk).
  • Kater, gecastreerd, kruising Main Coon of Noorse boskat, cypers rood, licht rond ogen, licht rond bekje (Tata Steel, Reyndersweg, Velsen-Noord).
  • Kater, ongecastreerd, zwart, gele ogen, witte bef, wit onderbekje met zwart vlekje, voor witte teentjes, achter witte laarsjes (Havengebied IJmuiden).
  • Parkiet, lichtblauw, wit, grijs bovendek (Beatrixlaan, Beverwijk).

Hieronder enkele foto’s van de gevonden en/of vermiste dieren: Telefoonnummer 0251-215454
Website: www.dierenambulancekennemerland.nl