Aftrap Feestweek met 56e Wielerronde van Heemskerk

Foto: 251tv

Met de 56e editie van de Wielerronde van Heemskerk op zondag 28 augustus wordt het startschot gegeven voor de Heemskerkse Feestweek.

Het is het traditionele begin van 4 dagen vol sportief vermaak en live-entertainment. Het wielerspektakel kent vier onderdelen en gaat om 13.00 uur van start met de Dikke Banden Race voor jeugd van 7 tot en met 12 jaar,  om 14.15 uur gevolgd door de start van de Elite Dames (met en zonder contract). Om 15.45 uur is het de beurt aan de Sportklasse, en de rij wordt gesloten om 17.15 uur met de Elite, Beloften en Amateurs A.

Het is nog mogelijk om in te schrijven voor de Dikke Banden Race via Inschrijfformulier Dikke Banden Race. Ook is het mogelijk om op de dag zelf in te schrijven bij Restaurant Manjefiek aan de van Coevenhovenstraat 38. Rugnummers kunnen worden opgehaald, eveneens bij Restaurant Manjefiek, tussen 11.30 uur en 12.50 uur. Verder is het dragen van een fietshelm verplicht.

Hoe leuk het kan zijn mag blijken uit bijgaande sfeerimpressie van de Wielerronde van Heemskerk van vorig jaar. Toen was mediapartner 251tv aanwezig en maakte onderstaande reportage.

Meer 251TV-producties (TV uit de hele regio twee-vijf-een) zijn te bekijken via YouTube, Facebook, Twitter en Ziggo Kanaal 42 (digitaal) of Kanaal 45 (analoog).