Heemskerker lichtgewond na aanval met mes in Beverwijk

Foto: Wim Meijer Fotografie

De politie heeft een 59-jarige Beverwijker aangehouden voor de aanval met een mes op een inwoner van Heemskerk gisteravond.

De politie kreeg maandagavond een melding dat er een steekincident rond 18.15 uur zou hebben plaatsgevonden op de Hendrik Mandeweg. Hier trof de politie mensen aan die getuigen waren geweest van een conflict nabij een horecagelegenheid, tussen twee mannen. Een van deze mannen zou de ander vanuit het niets met een mes hebben gestoken.

Beide mannen, zowel de dader als het slachtoffer, waren na het incident vertrokken. De gewonde man, afkomstig uit Heemskerk, bleek op eigen gelegenheid naar het politiebureau gegaan te zijn. Hij had lichte verwondingen opgelopen. De identiteit van de verdachte, een 59-jarige Beverwijker, was bekendĀ en deze man kon kort hierna worden aangehouden. Hij werd overgebracht naar het politiebureau, waar hij werd ingesloten.

Naar de toedracht van dit geweldsincident is een onderzoek ingesteld.

Klik HIER voor de videobeelden van Mediapartner NH Nieuws