Heemskerk (37) ernstig mishandeld; drie daders aangehouden

Foto: Politie IJmond

Gisteravond, zondag 4 februari, is een 37-jarige man uit Heemskerk ernstig mishandeld door drie mannen (35, 33 en 29 ) eveneens uit Heemskerk.

Omstreeks 18.00 uur bonsden de drie mannen bij het slachtoffer op de deur van de kamer die hij in een woning huurt. Voor het slachtoffer waren het geen onbekenden. Tot voor kort huurde hij met hen een woning huurde op een ander adres in Heemskerk.

De mannen eisten nog geld ter afhandeling van de eerdere huur. Toen er geen geld op tafel kwam, wilden de mannen er vandoor gaan met kostbaarheden van het slachtoffer. Daarbij ontstond een gevecht waarbij het slachtoffer door de drie mannen werd geslagen, gestompt en geschopt. Het slachtoffer moest zijn onder doktersbehandeling laten stellen.

Later op de avond kon de politie de drie verdachten aanhouden.