Politieberichten uit de wijken in Heemskerk

Foto: Politie

Overzicht van de politieberichten vanuit de diverse wijken in Heemskerk in de week van 18 mei tot en met 24 mei.

Van Duin tot Dorp (Ron Schut)

• Op de Zandzegge werd een jongentje van 7 jaar vermist na het buiten spelen. Gelukkig vond oma hem terug op de Hobbemastraat. Dit werd tijdig aangegeven door een burgernetdeelnemer.
  • Op de Zandzegge werd in de nacht van 21 mei omstreeks 02.30 melding gemaakt dat er een auto in de brand stond. Aanmaakblokjes werden op de voorbanden gelegd. Brandweer heeft ervoor kunnen zorgen dat het bij een kleine brand bleef.
  • Tijdens de familiedag bij ADO’20 aan de Oosterweg werd een elektrische fiets uit de fietsenstalling gestolen. Betreft hier een fiets van het merk Victoria, zwart van kleur en met het registratienummer G44314J017.

Van Acker tot Burcht (Jacqueline van den Berg)

• In de nacht van zaterdag op zondag, 21 mei, tussen 00.30 en 01.40 uur, nam men een bromfiets weg, welke op de Debora Bakelaan geparkeerd stond.
  • In een flatwoning op de Debora Bakelaan trof men na een melding van een open deur, een kleine hennepkwekerij aan in een kast. De kwekerij is ontmanteld en er wordt proces-verbaal opgemaakt. De Woning Bouw vereniging is inmiddels in kennis gesteld.