Politieberichten: Wijkdeel van Acker tot Burcht

Foto: Novum

HEEMSKERK – De wijkagent is verantwoordelijk voor de totale politiezorg binnen zijn of haar gebied. De agent werkt nauw samen met bijvoorbeeld de surveillancedienst, maar ook met de recherche. Altijd om de leefbaarheid en veiligheid te verbeteren of te vergroten. Wekelijks delen de Heemskerkse wijkagenten enkele berichten vanuit de wijk waar ze werkzaam zijn.

Wijkdeel: Van Acker tot Burcht

• Tussen 16 en 17 januari is er een auto opengebroken op de Van Hamelstraat. Een navigatiesysteem rijbewijs en andere papieren werden ontvreemd. Later deze dag werd er in een steeg achter de Goudvink een tas met daarin de ontvreemde goederen aangetroffen door een wijkbewoner.
  • Op de Anne Frankschool werd op dinsdag 13 januari tussen 14.30 en 17.30 uur een blauwe Airphone 5, in een blauw leren hoesje vanuit een leslokaal weggenomen. De telefoon was per ongeluk blijven liggen.

Deze politieberichten zijn aangeleverd door wijkagente Jacqueline van den Berg van de politie eenheid IJmond. Voor tips of vragen kunt u de politie bereiken op tel.nr. 0900-8844. Belt u liever anoniem, bel dan met Meld Misdaad Anoniem