Politieberichten: Zuidbroek-Oosterwijk en Broekpolder

Foto: Beverwijk Nieuws / Dennis Mantz

HEEMSKERK – De wijkagent is verantwoordelijk voor de totale politiezorg binnen zijn of haar gebied. De agent werkt nauw samen met bijvoorbeeld de surveillancedienst, maar ook met de recherche. Altijd om de leefbaarheid en veiligheid te verbeteren of te vergroten. Wekelijks delen de Heemskerkse wijkagenten enkele berichten vanuit de wijk waar ze werkzaam zijn.

Wijkdeel:Zuidbroek-Oosterwijk en Broekpolder

• De politie kreeg op woensdag 14 januari een melding, dat er een meisje in drijfzand vast zou zitten op het braakliggend terrein aan de Herman Heijermanslaan. Door de politie en brandweer is ter plaatse geconstateerd, dat er geen sprake van drijfzand was, maar door de hevige regenval het erg blubberig was geworden, waardoor je een stukje zakt, als men daar te lang blijft staan. De gemeente is voor bovenstaande in kennis gesteld en zou gaan kijken of het daadwerkelijk nodig is om terrein af te zetten.

Deze politieberichten zijn aangeleverd door wijkagent Gerrit van der Pijl van de politie eenheid IJmond. Voor tips of vragen kunt u de politie bereiken op tel.nr. 0900-8844. Belt u liever anoniem, bel dan met Meld Misdaad Anoniem