Aanrijding tussen auto en taxi op de Communicatieweg in Heemskerk

Foto: Michel van Bergen

HEEMSKERK – Op de Communicatieweg in Heemskerk heeft in de nacht van donderdag op vrijdag een aanrijding plaatsgevonden. Kort voor middernacht klapten een personenauto en een taxi op elkaar ter hoogte van bedrijventerrein De Trompet.

Meerdere hulpdiensten kwamen met spoed ter plaatse om assistentie te verlenen. Ambulancepersoneel heeft verschillende betrokkenen onderzocht. Eén slachtoffer, passagier uit de taxi moest per ambulance naar het ziekenhuis vervoerd worden. Een tweede slachtoffer uit de taxi is ter plaatse behandeld en een derde passagier bleef ongedeerd. Ook de bestuurder van de taxi en de automobilist kwamen er zonder letsel vanaf. De bestuurder van de personenauto is na een blaastest door de politie meegenomen naar het bureau.

De twee passagiers van de taxi die niet met de ambulance mee moesten, zijn door een andere taxi meegenomen. De weg was geruime tijd geblokkeerd.