Vermiste en gevonden dieren

Foto: Wikipedia

Iedere week publiceert Nieuws.nl de gevonden en vermiste dieren in en rond Beverwijk, Heemskerk, Castricum en Uitgeest op basis van de gegevens van Stichting Dierenambulance Kennemerland en Stichting Amivedi.

Vermiste en gevonden dieren gemeld bij of gevonden door Stichting Dierenambulance Kennemerland:

Vermist

• Reg. nr. 40468               Kater, ongecastreerd, zwart, wit rond neusje uitlopend naar bekje, wit onderbekje, zwart op onderbekje, witte bef doorlopend naar buik, witte voetjes, pluizige staart (Heerenweg, Heiloo).
  • Reg. nr. 40518               Poes, wit, zwart rond oren, witte streep vanaf op kopje uitlopend naar bekje, zwart op onderbekje, zwarte vlekken op bovendek, witte pootjes met op rechter voorpootje zwarte vlek, zwarte staart (Bretagnestraat, Heemskerk).
  • Reg. nr. 40532               Kater, ongecastreerd, cypers bruin, zwart, licht rond ogen, wit vanaf onder ogen uitlopend naar bekje, witte bef, witte teentjes (Staringstraat, Heemskerk).
  • Reg. nr. 50541               Poes, lapje, bruin, zwart, lapjes masker, wit vanaf boven tussen ogen uitlopend naar bekje, rode vlek onder neusje, witte bef doorlopend naar buik, witte voetjes (Plantage, Beverwijk).

Gevonden

• Reg. nr. 40547               Poes, lapjes, wit, rood, zwart, rood rond oren, wit rest kopje, lapjes vlekken op bovendek, wit rest lijfje en pootjes, lapjes staart (Kagerweg, Beverwijk).
  • Reg. nr. 40469               Kanarie, oranje (De Hoop, Uitgeest).
  • Reg. nr. 40493               Kip, wit met zwarte stippen, geel, oranje pootjes (Vrijburglaan, Heemskerk).

Meer informatie via Dierenambulance Kennemerland website:  www.dierenambulancekennemerland.nl

Vermiste en/of gevonden dieren gemeld bij Stichting Amivedi:

Vermist

• 1775376              Kat, kater, naam Dorus, EKH, zwart. Gechipt. Signalement: mager wegens ouderdom. Grote spitse oren, gele ogen, spitse snuit.           Coleman Hawkinslaan (Broekpolder), Beverwijk.
  • 1776762              Kat, kater, naam Finny, Ragdoll, colourpoint seal point. Gechipt. Signalement: pluizige vacht. Donkerbruine oren, bruin masker, voorpoten ivoorkleurig met bruin en witte voetjes, achterpoten witte laarzen. Spaarnestraat (Zwaansmeer), Beverwijk.
  • 1774675              Kat, kater, naam Robbie, EKH, zwart met wit. Gechipt. Signalement: donkergele ogen, wit stipje onder neus, witte snorharen/kin/bef, wit tussen voorpoten, voorpoten witte tenen, achterpoten witte sokken. Voorpoten zijn wat “O-benig”. Nogal schuw. Zaalberglaan (Zaalbergkwartier), Heemskerk.

Gevonden

• geen