Vermiste en gevonden dieren

Foto: Dierenambulance Kennemerland

Iedere week publiceert HeemskerkNieuws de gevonden en vermiste dieren in en rond Heemskerk op basis van de gegevens van Stichting Dierenambulance Kennemerland.

Vermist:

• Britse korthaar, kater, gecastreerd, crème, gele ogen, roze neusje (Kievit, Castricum).
  • Kater, ongecastreerd, cypers zwart, grijs, cypers masker, licht rond ogen, wit bovenbekje, wit onderbekje, witte bef, witte borst, cypers bovendek, rechtsvoor wit pootje, linksvoor wit laarsje, rechtsachter wit laarsje met hartvormige vlek aan achterkant, linksachter wit sokje (Hoflanderweg, Beverwijk).
  • Britse korthaar, kater, gecastreerd, cypers zilvergrijs, groene ogen, licht op neusje, licht rond bekje, wit onderbekje, witte bef, rechtsvoor witte teentjes, linksvoor wit voetje, donkergrijze strepen op staart (Akerendamlaan, Beverwijk).
  • Poes, cypers bruin, zwart, licht rond ogen, licht rond bekje, witte bef, voor witte teentjes, achter witte pootjes met linksachter cyperse vlek (Adriaan de Jongestraat, Haarlem).

Gevonden:

• Kater, ongecastreerd, cypers bruin, zwart, kale plek tussen oren, licht rond ogen, licht rond bekje, zwarte streep op rug, zwart bovenkant staart, bruin, zwart onderkant staart (Arendsweg, Beverwijk).
  • Kat, cypers rood, cypers masker, wit vanaf tussen ogen doorlopend naar bekje, wit onderbekje, witte buik, witte pootjes (Dekkerstraat, Beverwijk).
  • Kat, wit met zwart, vlekken rond oren, grijze vlek op neus, vlekken op lijfje, donkere staart (Gladiolenlaan, Beverwijk).

Telefoonnummer 0251-215454
Website: www.dierenambulancekennemerland.nl

Hieronder enkele foto’s van de gevonden en/of vermiste dieren:

collage 29-03