The Voice Kids Heemskerk tijdens het Erik Festival feest voor jong en oud

Foto: 251tv

Afgelopen zaterdag, 20 mei,  werd voor de 8e keer het Erik Festival georganiseerd. Het buitenpodium bij De Nozem en de Non was ’s middags gereserveerd voor de Jeugd die zich kon uitleven met The Voice Kids Heemskerk.

Na optreden van leerlingen van verschillende basisscholen in Beverwijk en Heemskerk was het uiteindelijk Brandon Bakkum die als winnaar werd gekroond.

De organisatie van het Erik Festival is in handen van Stichting Ezelsvrienden, een stichting die zich inzet om de maatschappelijk betrokkenheid in en rondom Heemskerk te bevorderen door middel van het organiseren van festiviteiten.

Dit jaar werd er geld ingezameld voor Heliomare. Met de opbrengsten van het Erik Festival hoopt de stichting een speeltoestel te kunnen doneren aan Heliomare, zodat de kinderen die daar wonen of daar regelmatig komen met elkaar kunnen spelen.

Meer 251TV-producties (TV uit hele regio twee-vijf-een) zijn te bekijken via YoutubeFacebookTwitter en Ziggo kanaal 42 (digitaal) of kanaal 45 (analoog).