Vermiste en gevonden dieren

Foto: Dierenambulance Kennemerland

Iedere week publiceert HeemskerkNieuws de gevonden en vermiste dieren in en rond Heemskerk op basis van de gegevens van Stichting Dierenambulance Kennemerland.

Vermist:

• Kater, gecastreerd, cypers rood, 2 witte spikkeltjes  linkerkant neus, wit onderbekje, witte bef, voor witte sokjes, achter witte laarsjes, wit geringde staart (Dorpsstraat, Assendelft).
  • Poes, cypers zwart, grijs, rood, zwart tussen oren, zwart bij rechteroog, cypers rood rest kopje, wit onderbekje, witte bef doorlopend tussen voorpootjes, cypers grijs bovendek, wit tussen achterpootjes, voor witte teentjes, achter witte sokjes, cyperse staart (Burgemeester Rothéstraat, Wijk aan Zee).

Gevonden:

• Kater, cypers rood, wit stipje tussen ogen, licht rond ogen, witte onderbekje, witte bef, voor witte teentjes, achter witte sokjes (Charley Tooropstraat, Castricum).
  • Poes, zwart, zwart masker, wit vanaf tussen ogen uitlopend naar bekje, witte bef, wit op buik, voor witte voetjes, witte punt staart (Ir Krijgerstraat, Velsen-Noord).
  • Rat, wit (Lide Tulpsingel, Castricum).

Telefoonnummer 0251-215454
Website: www.dierenambulancekennemerland.nl