Vermiste en gevonden dieren

Foto: Dierenambulance Kennemerland

Iedere week publiceert HeemskerkNieuws de gevonden en vermiste dieren in en rond Heemskerk op basis van de gegevens van Stichting Dierenambulance Kennemerland.

Vermist:

• Poes, cypers grijs, zwart, licht rond ogen, wit links op neusje uitlopend naar links op bekje, wit vlekje rechts op bekje, witte bef (Warmenhovenstraat, IJmuiden).
  • Poes, zwart, groene ogen (De Zwaanstraat, Wijk aan Zee).
  • Kater, gecastreerd, cypers grijs, zwart, licht rond ogen, wit onder rechteroog uitlopend naar bekje, wit links onder neusje doorlopend naar bekje, wit onderbekje, witte bef, witte kousjes (Verlengde Voorstraat).
  •  Poes, lapjes, rood, zwart, wit vanaf boven tussen ogen uitlopend naar bekje, witte kraag, zwart bovendek met rode vlekken (Javastraat, Beverwijk).
  • Kater, gecastreerd, cypers rood, licht rond ogen (Alida de Jonglaan, Beverwijk).

Gevonden:

• Kater, ongecastreerd, cypers grijs, zwart, wit vanaf boven tussen ogen uitlopend naar bekje, wit onderbekje, witte bef, witte buik, voor witte sokjes, achter witte pootjes, cyperse staart met zwarte ringen (Nachtorchis, Limmen).
  • Kater, ongecastreerd, zwart, wit, zwart masker, wit vanaf bovenop kopje uitlopend naar bekje, witte band op rus, zwarte vlekken op bovendek, wit rest lijfje, zwarte staart (Kerklaan, Akersloot).
  • Kater, ongecastreerd, zwart, wit vanaf boven  tussen ogen uitlopend naar bekje, witte streepjes op oren, witte kraag, zwart bovendek, zwarte staart, wit rest lijfje (Velser Taverne, Velsen-Noord).
  • Kater, ongecastreerd, cypers grijs, zwart, cypers masker, wit vanaf boven rechteroog,  uitlopend naar bekje, bruin vlekje op onderbekje, witte kraag, cypers bovendek (Lombardijestraat, Heemskerk).
  • Kruising Noorse boskat, kater, ongecastreerd, zwart, wit vanaf boven tussen ogen uitlopend naar bekje, wit onderbekje, witte bef, wit tussen achterpootjes, voor witte voetjes, achter witte laarsjes (Rossinistraat, Heemskerk).
  • Kanarie, geel (Kerkstraat, Beverwijk).

Telefoonnummer 0251-215454
Website: www.dierenambulancekennemerland.nl

Hieronder enkele foto’s van de gevonden en/of vermiste dieren:

vermist 16-04