Volop activiteiten in meivakantie Heemskerkse jeugd

Foto: Welschap

Het jeugdwerk van Welschap Welzijn heeft weer een leuk programma voor in de meivakantie georganiseerd voor alle jeugd tot en met 16 jaar.

Smurfendisco
Maandag 25 april: Een disco voor de allerkleinste in De Schuilhoek. Heerlijk dansen en swingen op de muziek. Ouders zijn welkom om de hele middag te blijven. De disco staat onder leiding van dj Jari. Leeftijd 4 t/m 7 jaar. Tijd: 13.30 – 15.00 uur. Kosten: € 2,- (inschrijven niet nodig, betalen bij binnenkomst)

Hulpboswachter
Dinsdag 26 april: Mee op stap als een echte hulpboswachter vanaf bezoekerscentrum De Hoep. We gaan in het bos opzoek naar de kleine dieren die in het bos leven. Ook de verschillende planten en bomen worden bestudeert. Na deze ontdekkingsreis gaan we een heerlijke pannenkoek eten bij Johanneshof. Leeftijd 6 t/m 12 jaar. Tijd: 10.30 – 14.00 uur. Kosten: € 8,- (inschrijven noodzakelijk)

dehulpboswachters
de hulpboswachters (Foto: De Hoep)

Knutsel Frutsel
Donderdag 28 april en maandag 2 mei: Een ochtend vol met creatieve activiteiten in De Schuilhoek op donderdag en maandag in Het Spectrum. Leeftijd 4 t/m 8 jaar. Tijd: 09.45 – 11.15 uur. Kosten: € 1,50 (inschrijven niet nodig, betalen bij binnenkomst)

Midgetgolf Paasdal
Vrijdag 29 april: Gezellig dagje midgetgolf in Wijk aan zee. Hoe snel lukt het jouw om een hole–in-one te scoren? Tussendoor wordt er voor een lunch gezorgd. Leeftijd 6 t/m 12 jaar. Tijd: 11.00 – 15.00 uur. Kosten: € 8,- (inschrijven noodzakelijk)

Cupcake wedstrijd
Vrijdag 29 april:  Maak jij de lekkerste en mooiste cupcakes? De cupcakes worden tijdens deze wedstrijd beoordeeld door een jury in De Schuilhoek. Leeftijd 11 t/m 15 jaar. Tijd: 10.00 – 13.30 uur. Kosten: € 3,- (inschrijven noodzakelijk)

(Foto: Pixabay)

Lasergamen
Dinsdag 3 mei Er worden twee potjes gegamed bij de Vuurlinie en de afsluiting is met een frietje en een snack. Leeftijd 8 t/m 14 jaar. Tijd: 13.00 – 15.30 uur. Kosten: € 11,- (inschrijven noodzakelijk)

Bubble voetbal
Woensdag 4 mei: Bubble voetbal is op een gekke manier voetballen,  waarbij de spelers een opgeblazen pak dragen welke dient als stootkussen. Hiermee kunnen de spelers botsen, bumpen en rollen zonder er iets van te voelen. Dit mag je niet missen. Kom gezellig langs op het voetbalveld aan de Duitslandlaan. Leeftijd 12 t/m 18 jaar. Tijd: 15.00 – 17.00 uur. Kosten: gratis

Aanmelden en meer informatie
Er zijn een beperkt aantal plaatsen per activiteit beschikbaar. Meld je kind(eren) op tijd aan om teleurstellingen te voorkomen.  Vol is vol. Aanmelden kan digitaal via www.welschapwelzijn.nl.
Adressen: Buurtcentrum De Schuilhoek: van Bronckhorststraat 1, Heemskerk en Het Spectrum, Lauraplein 1, Heemskerk.