Vermiste en gevonden dieren

Foto: Dierenambulance Kennemerland

Iedere week publiceert Nieuws.nl de gevonden en vermiste dieren in en rond Beverwijk, Heemskerk, Castricum en Uitgeest op basis van de gegevens van Stichting Dierenambulance Kennemerland.

Vermist:

• Kater, gecastreerd, zwart, paar witte haartjes op buik (Oostertuinen, Beverwijk).
  • Kater, zwart, wit streepje vanaf boven tussen ogen uitlopend naar bekje, grote witte bef, voor witte kousjes (Frans Halsstraat, Heemskerk).
  • Kater, gecastreerd, cypers rood, gemarmerd, wit op neusje, wit vnaf onder ogen doorlopend naar bekje, wit onderbekje, witte bef, 2 witte vlekken op buik, witte voetjes (Bommerscroft, Castricum).
  • Kater, gecastreerd, zwart, witte streep tussen ogen uitlopend naar bekje, witte bef doorlopend naar buik, rechtsvoor wit sokje, linksvoor wit laarsje, achter witte sokjes (Laan der Nederlanden, Beverwijk).
  • Kater, gecastreerd, cyoer srood, geringde staart (Vuursteen, Beverwijk). Sierduif, doffer, grijs, kuif op kopje, gevlekte vleugels, veertjes op pootjes (Mozartstraat, Heemskerk).
  • Parkiet, blauw, wit, wit kopje, blauw lijfje, zwart, witte vleugels (Kleine Houtweg, Heemskerk).

Gevonden:

• Kater, ongecastreerd, zwart, lichte snorharen, wit onderbekje, wit befje, voor witte voetjes, rechtsachter wit laarsje, linksachter wit sokje (Maerten van Heemskerckstraat, Heemskerk.
  • Labrador, reu, zwart (Kruising Kleine Houtweg, Hondsbosseweg).

Hieronder enkele foto’s van de vermiste/gevonden dieren: Dierenambulance Kennemerland  Website: www.dierenambulancekennemerland.nl