Repair Café De Schuilhoek

Foto: 251tv

Kapotte spullen op het gebied van kleding (ook re-styling), elektrische apparaten, fietsen, speelgoed, computers krijgen kans op een ’tweede leven’.

Weggooien kan altijd nog. Maar vaak blijkt dat nog lang niet nodig. Heb je kapotte apparatuur of heb je kleding die herstel moet worden of wat een een re-styling toe is, kom dan langs in het Repair Café. Een team van enthousiaste reparateurs gaat samen met jou kijken wat er mogelijk is. Het is aan jou om te bepalen welk bedrag je over hebt voor de reparatie.

Het Repair Café is elke eerste zaterdag van de maand geopend van 10.00 tot 14.00 uur. Wie gewoon een keer een kijkje wilt nemen is ook van harte welkom in buurtcentrum de Schuilhoek. Informatie & contact: Ria Zieltjens, tel. 0251-253054, [email protected]. Zie ook facebook pagina: Repair Café Heemskerk.

Hieronder de reportage die 251tv vorig jaar maakte van het Heemskerkse Repair Café: