Wandelende loopbaancoach in Heemskerkse duinen

We weten eigenlijk niet anders: raak je ja baan kwijt of heb je problemen op het werk dan leidt de zoektocht naar een oplossing langs allerlei instanties, hulpverleners of coaches.

Wat deze allemaal met elkaar gemeen hebben is dat ze opereren ‘tussen de vier muren’.  En dat is iets wat Ingeborg Steinvoord niet ziet zitten.

Ingeborg zoekt het als loopbaancoach juist buiten de deur  en in de natuur. Als zogenaamd ‘natuurwandelcoach’ neemt ze haar cliënten mee het Heemskerkse Duin in, in de overtuiging dat dat de natuur een niet te onderschatten hulpbron is voor persoonlijke ontwikkeling en inspiratie.

RTV IJmond ging bij Ingeborg en had met haar, uiteraard in de natuur, het bovenstaande interview.