Vermiste en gevonden dieren

Foto: Dierenambulance Kennemerland

Iedere week publiceert Nieuws.nl de gevonden en vermiste dieren in en rond Beverwijk, Heemskerk, Castricum en Uitgeest op basis van de gegevens van Stichting Dierenambulance Kennemerland.

Vermist:

• Kater, ongecastreerd, cypers crème, licht rond bekje, cyperse staart met donkere ringen (Van Riemssdijklaan, Beverwijk).
  • Noorse Boskat, kater, gecastreerd, zwart, zwart masker, wit streepje vanaf tussen ogen doorlopend naar neusje, grote witte bef, wit op buik, rechtsvoor wit voetje, linksvoor wit sokje, linksachter wit kousje (Laan van Blois, Beverwijk).
  • Pers, kater, gecastreerd, crème, donker masker (Schrijverskwartier, Heemskerk).
  • Ragdoll, poes, crème, bruin kopje, blauwe ogen, bruine pootjes, bruine staart (Javastraat, Haarlem).
  • Kater, gecastreerd, wit, rood, cypers masker, wit streepje vanaf bovenop kopje uitlopend naar bekje, rood onder neusje, rode vlekken op bovendek, wit rest lijfje en pootjes, rode vlek op linkerflank, rode staart vanaf halverwege wit naar eind staart (Munnikenweg, Beverwijk).
  • Poes, rood, wit, rood masker, wit vanaf bovenop kopje uitlopend naar bekje, rood bovendek, wit rest lijfje en pootjes (De Raep, Beverwijk).

Gevonden:

• Poes, cypers bruin, zwart, cypers kopje, licht rond ogen, wit onderbekje doorlopend naar bef en buik, voor witte voetjes, achter witte kousjes, zwart einde staart (Rhônestraat, Heemskerk).
  • Poes, schildpad, zwart, rood, wit, lapjes masker, wit vanaf boven ogen doorlopend naar neusje, wit onderbekje en bef, lapjes bovendek, voor witte kousjes, achter witte sokjes (Strauszstraat, Heemskerk).
  • Konijn, roodoog pool, wit (Patatoloog, Heemskerk).
  • Kip, bruin (Laan van Kanaän, Beverwijk).
  • Konijn, voedster, bruin (Volkstuin, Uitgeest).

Hieronder nog enkele foto’s van vermiste en/of gevonden dieren: Dierenambulance Kennemerland  Website:  www.dierenambulancekennemerland.nl