Line-up Cultuurmarkt ‘Heel Heemskerk Rockt ’n Rollt’

Foto: Wim Meijer Fotografie

Zaterdag 16 juni rockt ’n rollt het centrum van Heemskerk. Iedereen kan komen swingen bij de podia, slenteren langs de kramen van de vintagemarkt en de kunst- en boekenmarkt, de ogen uit kijken bij de oldtimers en muziekinstrumenten uitproberen.

Optredens op 4 podia
Op vier podia treden bands, orkesten, koren, en rock ’n roll dansgroepen op. Op het Nielenplein geeft het Tata Steel Leerlingen- en Opleidingsorkest om 12.00 uur de aftrap. Bij Jansheeren speelt de Australische band Louis King drie acts. De leerlingen van het Cultuurhuis staan op het podium op het Malthezerplein. De Heemskerkse rockabilly band Barnbees sluit om 20.30 uur de dag swingend af op het Cheerspodium.Onderweg van muziek naar dans kan men struinen over de vintagemarkt, de kunst- en boekenmarkt,  zich vergapen aan oldtimers of op de valreep nog een rock ’n roll outfit kopen bij de modeshow van Goed voor Elkaar.

Workshops, theater en sieraden maken
Het Cultuurhuis pakt uit op het Cultuurplein bij Jansheeren. Leerlingen laten op het podium horen wat ze het afgelopen jaar hebben geleerd. In de Talenttent zijn workshops muziek, theater en sieraden maken. En iedereen die nog oude tasjes in de kast heeft liggen kan die meenemen om ze op te pimpen.

Instrument uitproberen
Iedereen die wil, kan een instrument uitproberen. Wie helemaal verknocht raakt aan het instrument kan het nog beter leren kennen door in te schrijven voor een gratis proefles. Wie zich zelfs in wilt schrijven voor cursusjaar 2018-2019 kan dat het beste nog vóór de zomervakantie doen, want dan geldt er een korting van 10% op het lesgeld.

Hieronder het complete programma van ‘Heel Heemskerk Rockt ’n Rollt’: Cultuurhuis Heemskerk organiseert Heel Heemskerk Rockt ’n Rollt in samenwerking met InHeemskerk.nl, de Heemskerkse winkeliers- en horeca-ondernemers, de gemeente Heemskerk en Jansheeren.

De cultuurmarkt biedt een podium aan de vele talentvolle (amateur)kunstenaars en muzikanten die Heemskerk rijk is. Voor meer informatie Cultuurhuis Heemskerk: www.cultuurhuisheemskerk.nl, [email protected] of bel 0251 836 003.