Vermiste en gevonden dieren

Foto: Dierenambulance Kennemerland

Iedere week publiceert Nieuws.nl de gevonden en vermiste dieren in en rond Beverwijk, Heemskerk, Castricum en Uitgeest op basis van de gegevens van Stichting Dierenambulance Kennemerland en Stichting Amivedi.

Vermist en gevonden gemeld bij of gevonden door Stichting Dierenambulance Kennemerland:

Vermist

• Reg. nr. 25023         Kater, gecastreerd, zwart, lichte vlekjes op neusje, wit onderbekje, witte bef, wit tussen voorpootjes, witte sokjes (Voorweg, Heemskerk).
  • Reg. nr. 25024         Kater, gecastreerd, cypers rood, cypers masker, wit vanaf boven tussen ogen uitlopend naar bekje, witte band om nek, rechtsvoor wit aan bovenkant, cypers onderkant, rest witte voetjes (Gildenlaan, Velsen-Noord).
  • Reg. nr. 25071         Kater, ongecastreerd, zilvergrijs (Dr. Schuitstraat, Beverwijk).
  • Reg. nr. 25099         Kater, gecastreerd, cypers rood, licht onderbekje, lichte bef (Diezestraat, Beverwijk).
  • Reg. nr. 25137         Kater, gecastreerd, wit, zwart, zwart kopje en oortjes, zwart vlekje op neusje, wit op bovendek, witte buik, zwarte staart (Osterbuurt, Castricum).
  • Reg. nr. 25178         Kater, gecastreerd, cypers zwart, bruin, licht rond ogen, licht rond bekje, wit onderbekje, witte bef, voor witte voetjes, achter witte sokjes (Gobatstraat, Castricum).
  • Reg. nr. 25184         Kater, gecastreerd, zwart, wit, zwart masker, wit vanaf boven tussen ogen uitlopend naar bekje, witte band om nek, zwart bovendek met witte veeg, wit rest lijfje met op buik 2 zwarte vlekken, witte pootjes (Burgemeester van Roosmalenstraat, Uitgeest).

Gevonden

• Reg. nr. 25098         Kater, ongecastreerd, cypers rood, mist linkeroor, witte bef (Van Breenstraat, Beverwijk).
  • Reg. nr. 25115         Kater, ongecastreerd, cypers rood masker, wit vanaf boven tussen ogen uitlopend naar bekje, cypers bovendek vanaf achter schouders wit rest lijfje en pootjes (Wenckebachstraat, Velsen-Noord).
  • Reg. nr. 25159         Kater, gecastreerd, cypers rood, geringde staart (Schoutenbosch, Castricum).
  • Reg. nr. 25072         Splendid parkiet, mannetje, blauw kopje, rood befje, groene bovenvleugels, blauw, turquoise ondervleugels, 1 pootje (Oranjelaan, Castricum).

Meer informatie via Dierenambulance Kennemerland website:  www.dierenambulancekennemerland.nl

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-

Vermist en gevonden gemeld bij of gevonden door Stichting Amivedi:

Vermist

• 1343104                Naam Toto, Valkparkiet, geslacht man, 3-kleur. Signalement: Valkparkiet, gele kop/kuif, oranje vlekken op wangen, grijs lijfje. Gildenlaan, Velsen-Noord.
  • 1345448                    Naam Barrel, hond, Chihuahua, bruin, reu, ongecastreerd, geen chip. Signalement: half langharig, rechtopstaande oren, licht boven ogen, grijze snuit, witte bef, mist veel tanden. Erg schuw. Cornelis Corneliszoonstraat, Uitgeest.

Meer informatie via Stichting Amivedi website: www.amivedi.nl

Hieronder nog enkele foto’s van vermiste en/of gevonden dieren: