Sportieve gekte bij Zomerfeesten buurtcentrum d’Evelaer

Foto: Wim Meijer Fotografie

Afgelopen weekend organiseerde buurtcentrum d’Evelaer in Heemskerk weer de zogenaamde Zomerfeesten. Drie dagen lang spel, sport en plezier in en rond het buurtcentrum.

De toon werd gezet op vrijdagavond met de pubquiz, waarna op zaterdag de senioren genoten van een smakelijke lunch met muzikale omlijsting door smartlappenkoor Dolorosa. Later op de zaterdag kon men het sportieve ei kwijt gedurende het volleybaltoernooi.Donkeygames
Traditioneel hoogtepunt van de zomerfeesten vormen toch steeds weer de ‘Donkeygames’, waarbij 6 teams van ieder circa 8 personen met elkaar de strijd aanbinden op allerlei bijzondere sportieve onderdelen zoals rodeorijden, spijkerbroekhangen, boomstamzagen, spijker-slaan, ringsteken en slalom rijden met de ‘Ben Hur kar’.

Heemskerk.Nieuws nam zondagmiddag even een kijkje bij d’Evelaer en maakte onderstaande foto-impressie: