Vermiste en gevonden dieren

Foto: Dierenambulance Kennemerland

Iedere week publiceert Nieuws.nl de gevonden en vermiste dieren in en rond Beverwijk, Heemskerk, Castricum en Uitgeest op basis van de gegevens van Stichting Dierenambulance Kennemerland en Stichting Amivedi.

Vermist en gevonden gemeld bij of gevonden door Stichting Dierenambulance Kennemerland:

Vermist

• Reg. nr. 25209         Poes, cypers grijs, zwart, cypers masker, wit vanaf boven ogen uitlopend naar bekje, cypers bovendek met een paar lange haren, wit rest lijfje en voorpootjes, lang wit einde staart (Tulpstraat, Uitgeest).
  • Reg. nr. 25210         Kater, gecastreerd, zwart, wit, zwart kopje, wit vlekje onder neusje, wit onderbekje, witte borst en buik, rechtsvoor wit voetje, linksvoor wit pootje, rechtsachter wit laarsje (Wijkeroogstraat, Velsen-Noord).
  • Reg. nr. 25250         Kater, gecastreerd, cypers zwart, bruin, licht rond ogen, licht rond bekje, licht onderbekje (Mient, Castricum).
  • Reg. nr. 25259         Poes, cypers zwart, bruin, cypers masker, wit op neusje uitlopend naar bekje, vlekje rechts naast neusje, wit onderbekje, wit befje, wit op buik, rechtsvoor wit voetje (Blériotlaan, Beverwijk).
  • Reg. nr. 25271         Poes, cypers bruin, zwart, licht rond ogen, licht rond bekje (Pieter Schilperoortlaan, Beverwijk).
  • Reg. nr. 25280         Poes, lapjes, cypers zwart, grijs, rood, cypers masker, wit op neusje, wit rond bekje, wit onderbekje, witte bef, witte voetjes (Benesserlaan, Uitgeest).
  • Reg. nr. 25295         Poes, zwart, zwart, kopje, wit onderbekje, witte bef, wit op buik, rechtsvoor wit voetje, linksvoor wit laarsje, linksachter witte teentjes (Roemersdijk, Akersloot).
  • Reg. nr. 25340         Poes, zwart, witte bef, witte pootjes (Linthorst Homannstraat, Heemskerk).
  • Reg. nr. 25380         Noorse Boskat, kater, gecastreerd, cypers zwart, bruin, bruin masker, wit litteken boven rechteroog, licht rond ogen, licht rond bekje, wit onderbekje, witte bef, rechtsvoor wit pootje, linksvoor lichte teentjes, donkere pluimstaart (Louis Davidslaan, Beverwijk).
  • Reg. nr. 25393         Kater, gecastreerd, blauwgrijs met wit, groen, gele ogen, hapjes uit oortjes, witte snorharen, wit op bovenbekje, witte borst doorlopend naar buik, voor witte teentjes, achter witte sokjes (Burgemeester Rothéstraat, Wijk aan Zee).
  • Reg. nr. 25384         Hangoorkonijn, rammelaar, zilvergrijs (Gladiolenveld, Castricum).

Gevonden

• Reg. nr. 25262         Kat (Korendijk, Heemskerk).
  • Reg. nr. 25277         Poes, lapjes, zwart, wit, bruin, grijs, zwart masker, bruine vlekken boven ogen, bruin bovenbekje, wit onderbekje, witte bef en borst, cypers bruine schouders, zwart bovendek, witte laarsjes, grijs, zwarte staart met grijze punt (N 203, Uitgeest).
  • Reg. nr. 25278         Poes, cypers grijs, licht rond ogen, lichte teentjes (Zomerschoon, Limmen).
  • Reg. nr. 25293         Poes, jong, zwart (Dorpsstraat, Castricum).
  • Reg. nr. 25395         Poes, cypers rood, gemarmerd (Ruysdaelstraat, Heemskerk).

Meer informatie via Dierenambulance Kennemerland website:  www.dierenambulancekennemerland.nl

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-

Vermist en gevonden gemeld bij of gevonden door Stichting Amivedi:

Vermist

• Deze week geen meldingen binnengekomen bij Stichting Amivedi.

Meer informatie via Stichting Amivedi website: www.amivedi.nl

Hieronder nog enkele foto’s van vermiste en/of gevonden dieren: