Bikers World verhuist van Beverwijk naar Heemskerk

Foto: Bikers World

Bikers World, zestien jaar lang gevestigd op het Beverwijkse Marlo-terrein aan de Spoorsingel, gaat verhuizen naar Heemskerk.

Vanaf donderdag 19 juli sluit de motorzaak zijn deuren op de oude locatie om vervolgens op zaterdag 28 juli de nieuwe zaak te openen aan de Lijnbaan 21 H in Heemskerk (industrieterrein de Houtwegen).

Op die dag staat er voor iedereen een hapje en een drankje klaar. De eerste 50 (betalende) klanten ontvangen een goed gevulde goodiebag. Tevens zullen er in de winkel een aantal leuke openingsaanbiedingen zijn. Ook het Shark Attack dragraceteam zal aanwezig zijn.

Bikers World
Bij Bikers World kun je terecht voor onderhoud aan en reparatie van (bijna) alle motorfietsen. Verder hebben zij een goed gesorteerde kledingafdeling waar je alles kunt vinden wat met motorrijden te maken heeft. Ook diverse accessoires zijn verkrijgbaar bij Bikers World zoals Sena communicatiesystemen, Abus sloten en S100 onderhoudsproducten.