Deelnemers gezocht voor Oldtimer- en Youngtimerrit cliënten Hartekampgroep

Foto: Hartekampgroep

Zondag 16 september organiseert de afdeling Vrije Tijd en Vrijwilligers van de Hartekamp Groep, samen met enthousiaste vrijwilligers, een leuke Old Timersrit voor hun cliënten in Heemskerk.

De oldtimerrit is een jaarlijks terugkerend evenement, wat tot stand komt met medewerking van een groot aantal oldtimer- en youngtimereigenaren.

Vanwege het grote animo onder de cliënten komt de organisatie echter nog een aantal auto’s tekort. Daarom nu deze oproep aan eigenaren van niet alleen oldtimers, maar ook van leuke youngtimers om deel te nemen aan de tocht zodat er geen cliënten teleurgesteld hoeven te worden.

Het verloop van deze dag ziet er als volgt uit:

• Verzamelen tussen 11.30 en 12.30 uur bij de Hartekamp Groep Heemskerk, woonwijk Harteheem, Cirkel 1 te Heemskerk.
  • De ontvangst met koffie en lunchpakket.
  • Start om 13.30 uur voor een rit van ongeveer 2 uur door de wijde omgeving van Heemskerk, waarbij de stoet zich duidelijk zal laten horen in de dorpen waar doorheen gereden wordt, wat altijd enthousiaste zwaaiende mensen langs de route oplevert
  • De rit wordt begeleid door het Motor Begeleiding Team, EHBO IJmond en de politie

De organisatie van de Oldtimerrit hoopt dat veel eigenaren van old- c.q. youngtimers zich zullen aanmelden. Dat kan telefonisch (06-51085602) of via e-mail: [email protected]