Herfstactiviteiten voor kinderen in het Koetshuijs in Heemskerk

Foto: Pixabay

Op zowel 3 als 7 oktober kun je terecht in het Koetshuijs in Heemskerk voor diverse activiteiten die de herfst verwelkomen.

Vogelvoer en herfstspeurtocht op 3 oktober
Op woensdag 3 oktober van 14.00 uur tot 16.00 uur kun je vogelvoer maken. Help de vogeltjes de herfst door en maak een mooie voerketting. Daarnaast is er een mooie herfstspeurtocht door de kasteeltuin voor je uitgestippeld.

Herfstfestival op 7 oktober
Tijdens het herfstfestival kun je in de educatieruimte lekker knutselen in het thema herfst. Om 13.30 uur en om 14.30 uur zijn er wandelingen gepland met de Bosw8er. Ga mee door de kasteeltuinen van Assumburg en maak een echte natuurbeleving mee. Kom jij ook?

Voor beide geldt: iedereen is welkom en deelname is gratis. Bezoekerscentrum het Koetshuijs is gevestigd aan de Tolweg 9a in Heemskerk. NME Heemskerk
NME Heemskerk organiseert activiteiten op het gebied van natuur- en milieueducatie in Heemskerk en omgeving. Voor meer informatie over ons aanbod kijkt u op www.nmeijmond.nl of neemt u contact op via [email protected].