Vermiste en gevonden dieren

Foto: Dierenambulance Kennemerland

Iedere week publiceert Nieuws.nl de gevonden en vermiste dieren in en rond Beverwijk, Heemskerk, Castricum en Uitgeest op basis van de gegevens van Stichting Dierenambulance Kennemerland en Stichting Amivedi.

Vermist en gevonden gemeld bij of gevonden door Stichting Dierenambulance Kennemerland:

Vermist

• Reg. nr. 27252         Kater, gecastreerd, zwart, wit befje, witte pootjes (Rijksstraatweg, Heemskerk).
  • Reg. nr. 27253         Kater, gecastreerd, zwart, grijs, zwart, grijs masker, wit vanaf bovenop kopje uitlopend naar bekje, zwart, grijs, gestreept bovendek, wit rest lijfje (Van Egmondstraat, Haarlem).
  • Reg. nr. 27266         Kater, gecastreerd, cypers rood, cypers masker, wit vanaf bovenop kopje uitlopend naar bekje, witte bef, cypers bovendek, rechtsvoor wit kousje, cyperse staart met witte ring (Tuinfluiter, Heemskerk).
  • Reg. nr. 27297         Poes, zwart, grijs, zwart, grijs masker, wit vanaf boven tussen ogen uitlopend naar bekje, witte bef, witte voetjes (Heemstederweg, Castricum).

Gevonden

• Reg. nr. 27305         Kater, ongecastreerd, zwart, wit stipje rechts onder neusje, witte snorharen, wit onderkant bekje doorlopend naar bef, witte haartjes op buik, witte teentjes (Avenweide, Heemskerk).
  • Reg. nr. 27309         Poes, schildpad, zwart, grijs, bruin (Penningkruid, Uitgeest).
  • Reg. nr. 27310         Poes, zwart, witte snorharen, wit op bovenbekje, wit onderbekje doorlopend naar bef, wit tussen voorpootjes, witte teentjes (Korendijk, Castricum).

Meer informatie via Dierenambulance Kennemerland website:  www.dierenambulancekennemerland.nl

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-

Vermist en gevonden gemeld bij of gevonden door Stichting Amivedi:

Vermist:

• geen

Gevonden:

• geen

Meer informatie via Stichting Amivedi website: www.amivedi.nl

Hieronder nog enkele foto’s van vermiste en/of gevonden dieren: