Vermiste en gevonden dieren

Foto: Pixabay

Iedere week publiceert Nieuws.nl de gevonden en vermiste dieren in en rond Beverwijk, Heemskerk, Castricum en Uitgeest op basis van de gegevens van Stichting Dierenambulance Kennemerland en Stichting Amivedi.

Vermist en gevonden gemeld bij of gevonden door Stichting Dierenambulance Kennemerland:

Vermist

• Reg. nr. 27485         Kater, gecastreerd, wit, zwart masker, zwart bovendek (Dorpsstraat, Castricum).
  • Reg. nr. 27519         Kater, gecastreerd, cypers rood, gemarmerd, licht rond ogen, zwarte vlekjes op neusje, licht rond bekje, wit onderbekje, witte bef (Havikweg, Alkmaar).
  • Reg. nr. 27520         Kater, gecastreerd, cypers rood, licht rond ogen, wit vlekje op neusje, licht rond bekje, witte bef, voor witte teentjes (Ganzenveer, Heemskerk).

Gevonden

• Reg. nr. 27467         Poes, cypers rood, wit vanaf bovenop kopje uitlopend naar bekje, witte borst, voor witte teentjes, achter witte laarsjes (Geesterweg, Akersloot).

Meer informatie via Dierenambulance Kennemerland website:  www.dierenambulancekennemerland.nl

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-

Vermist en gevonden gemeld bij of gevonden door Stichting Amivedi:

Vermist:

• 1397818        Kat, Europese Korthaar of Huiskat, naam Foetsie, kater, cypers grijszwart (gestreept) met wit. Signalement: cyperse kop met witte streep over neusbrug, wit rond bekje en kin, brede, witte bef. Rugdek zwart/grijs gemarmerd, doorlopend naar staart, linker voorpoot witte teentjes, rechter achterpoot wit. Gechipt. Overtoom, Castricum (Centrum).

Gevonden:

• geen

Meer informatie via Stichting Amivedi website: www.amivedi.nl

Hieronder nog enkele foto’s van vermiste en/of gevonden dieren: