Sluiting woning in Heemskerk vanwege hennepvondst

Foto: Pixabay

Gisteren, dinsdag 20 november, is op last van de burgemeester een woning aan het Euratomplein in Heemskerk voor twee maanden gesloten. In de woning werd een handelshoeveelheid hennep aangetroffen. De politie heeft de hennep in beslag genomen.

De burgemeester heeft besloten de woning voor twee maanden te sluiten. De eigenaar van de woning is hierover inmiddels geïnformeerd. De sluiting geldt vanaf 20 november 2018 tot 20 januari 2019. De eigenaar mag in die periode de woning zelf niet in en ook anderen hebben geen toegang tot de woning.

De duur van de sluiting is bedoeld om de loop van eventuele drugsgebruikers en –handelaren naar het pand te onderbreken en te beëindigen en de openbare orde te herstellen.