Vermiste en gevonden dieren

Foto: Unsplash

Iedere week publiceert Nieuws.nl de gevonden en vermiste dieren in en rond Beverwijk, Heemskerk, Castricum en Uitgeest op basis van de gegevens van Stichting Dierenambulance Kennemerland en Stichting Amivedi.

Vermiste en gevonden dieren gemeld bij of gevonden door Stichting Dierenambulance Kennemerland:

Vermist

• Reg. nr. 28094         Poes, schildpad, zwart, rood, rode vlek onder linkeroog doorlopend naar bekje, wit befje, rode vlekken in lijfje, voor witte teentjes, achter witte voetjes (Hondstong, Heemskerk).
  • Reg. nr. 28107         Poes, cypers grijs, zwart, cypers masker, wit vanaf boven tussen ogen uitlopend naar bekje en bef, wit tussen achterpootjes, rechtsvoor wit voetje, linksvoor witte teentjes, achter witte laarsjes (De Melksuiker, Uitgeest).
  • Reg. nr. 28108         Britse korthaar, poes, bruin, oranje ogen (Creutzberglaan, Beverwijk).
  • Reg. nr. 28111         Kruising Maine Coon, Syberische kat, kater, gecastreerd, cypers rood, brede kraag, pluimstaart met licht einde (Julianaweg, Wijk aan Zee).
  • Reg. nr. 28116         Kater, gecastreerd, cypers grijs, zwart, groene ogen, licht rond ogen, licht rond bekje, licht onderbekje, brede zwarte streep op bovendek (Dirk van der Leckstraat, Heemskerk).
  • Reg. nr. 28106         Stafford, teef, grijs, wit vanaf bovenop kop uitlopend naar bek, bruine ogen, grijze neus en onder neus, witte bef doorlopend naar buik (Voirt, Nuenen).

Gevonden

• geen

Meer informatie via Dierenambulance Kennemerland website:  www.dierenambulancekennemerland.nl

Deze week zijn er geen vermiste en/of gevonden dieren gemeld bij Stichting Amivedi