Vermiste en gevonden dieren

Foto: Unsplash

Iedere week publiceert Nieuws.nl de gevonden en vermiste dieren in en rond Beverwijk, Heemskerk, Castricum en Uitgeest op basis van de gegevens van Stichting Dierenambulance Kennemerland en Stichting Amivedi.

Vermiste en gevonden dieren gemeld bij of gevonden door Stichting Dierenambulance Kennemerland:

Vermist

• Reg. nr. 28272         Kater, gecastreerd, cypers zwart, grijs, licht rond ogen, licht rond bekje, witte bef (Assum, Uitgeest).
  • Reg. nr. 28280         Kater, gecastreerd, zwart, wit vanaf boven tussen ogen uitlopend naar bekje, zwart onderbekje, grote witte bef doorlopend naar buik, voor witte voetjes, achter witte sokjes (Brugstraat, Limmen).
  • Reg. nr. 28319         Poes, zwart, grijs, witte snorharen, beetje wit op borst en pootjes (Binnenhof, Limmen).
  • Reg. nr. 28321         Britse korthaar, kater, gecastreerd, zwart, witte haartjes op borst (Beneluxlaan, Beverwijk).

Gevonden

• Reg. nr. 28295         Kater, cypers grijs, cypers masker, wit vanaf boven tussen ogen uitlopend naar bekje, brede witte kraag, cypers bovendek, wit rest lijfje en pootjes, cyperse staart met zwart einde (Doornenburg, Heemskerk).
  • Reg. nr. 28314         Kat, cypers rood, cypers op kopje, cypers bovendek, cyperse vlek op rechterheup, wit rest lijfje en pootjes, cyperse staart (Geesterweg, Uitgeest).

Meer informatie via Dierenambulance Kennemerland website:  www.dierenambulancekennemerland.nl

Vermiste en/of gevonden dieren gemeld bij Stichting Amivedi:

Vermist

• 1428438         Kat, Europese Korthaar of Huiskat, naam Liby, poes, cypers grijszwart (gestreept) met wit. Chip onbekend. Signalement: licht rondom ogen, wildkleurig op neusbrug, roze neus, wit onder neus, witte onderbek. Laan van Albert’s Hoeve, Castricum (Oost).

Gevonden

• 1429001         Hoendervogel, krielkip, wit met bruin. Signalement: lichtbruin met witte vlekken. Rode kam en kinlellen. Hoogegeest, Akersloot.
  • 1429008         Hoendervogel, kip, zwart/bruin/wit. Signalement: zwarte kuif, twee witte plukjes op wangen, borst en rug zwart met bruine veren. Hoogegeest, Akersloot.

Hieronder nog enkele foto’s van de vermiste dieren: