Eerste editie Open Boerderij-dag op kinderboerderij Dierendorp

Foto: SIG

Woensdagmiddag 6 februari vind op Kinderboerderij Kinderdorp in Heemskerk voor de eerste keer de Open Boerderij-dag plaats. Deze middag staat helemaal in het teken van dieren en hun verzorging op de kinderboerderij. Medewerkers van de kinderboerderij en cliënten van de SIG kunnen daar alles over vertellen.

Oudhollandse spelen
Daarnaast kan de jeugd kennismaken met zogenaamde Oudhollandse spelen, zoals hoefijzers gooien en in rap tempo cowboyhoeden vangen.  Alles bij elkaar een gezellige en leerzame middag.

• Deelname is gratis en iedereen is welkom!
  • Kinderboerderij Dierendorp is gevestigd aan Vrijburglaan 1, 1962 VA Heemskerk.

NME Heemskerk
NME Heemskerk organiseert activiteiten op het gebied van natuur, milieu en duurzaamheid in Heemskerk en omgeving. Voor meer informatie over ons aanbod, kijk op www.nmeijmond.nl of neem contact op via [email protected]. Volg kinderboerderij Dierendorp en NME Beverwijk en Heemskerk op Facebook en blijf op de hoogte van de komende NME activiteiten!