Vermiste en gevonden dieren

Foto: Dierenambulance Kennemerland

Iedere week publiceert Nieuws.nl de gevonden en vermiste dieren in en rond Beverwijk, Heemskerk, Castricum en Uitgeest op basis van de gegevens van Stichting Dierenambulance Kennemerland en Stichting Amivedi.

Vermiste en gevonden dieren gemeld bij of gevonden door Stichting Dierenambulance Kennemerland:

Vermist

• Reg. nr. 28346         Kater, gecastreerd, cypers grijs, zwart, cypers masker, wit vanaf boven tussen ogen uitlopend naar bekje, cypers bovendek, wit rest lijfje, linksvoor wit voetje met witte streep naar boven (Zandzegge, Heemskerk).
  • Reg. nr. 28359         Kater, gecastreerd, cypers rood, licht rond ogen, wit befje, licht ringen in staart (Prins Hendrikstraat, Castricum).
  • Reg. nr. 28360         Kater, gecastreerd, cypers zwart, grijs, fel groene ogen, licht rond ogen, licht rond bekje, donker bovendek (De Zwaanstraat, Wijk aan Zee).
  • Reg. nr. 28356         Grasparkiet, blauw (Henri Dunantsingel, Castricum).

Gevonden

• Reg. nr. 28334         Kater, cypers bruin, zwart, licht rond ogen, licht rond bekje, lichte bef, zwart einde staart (Beveland, Beverwijk).
  • Reg. nr. 28347         Poes, cypers rood, licht rond ogen, licht rond bekje, lichte ringen einde staart (Noorddorperweg, Heemskerk)
  • Reg. nr. 28365         Teddy dwergkonijn, voedster, bruin, witte teentjes (Lijnbaan, Heemskerk).

Meer informatie via Dierenambulance Kennemerland website:  www.dierenambulancekennemerland.nl