Voorlezen, kinderyoga en talentengesprek in ‘jeugdbieb’ tijden voorjaarsvakantie

Foto: Bibliotheek IJmond-Noord

In de voorjaarsvakantie kunnen kinderen vanaf 6 jaar in de openbare bibliotheek in Beverwijk en Heemskerk meedoen aan leuke gratis activiteiten.

Voorlezen en kinderyoga
Woensdag 20 februari neemt kinderyoga-lerares Marjan kinderen van 6 – 10 jaar mee op avontuur. Ze leest voor, leert yogahoudingen aan en ze geeft een leuke creatieve opdracht. Belangrijk: doe kleding aan waarin je makkelijk kunt bewegen. Van 11.15 – 12.15 uur aan het Kerkplein 5 in Beverwijk en van 14.30 – 15.30 uur aan het Maerten van Heemskerckplein 3 in Heemskerk.

Talentengesprek
Ben je tussen de 6 en 12 jaar oud en ben je benieuwd naar je talenten? Op de 100-talenten- jeugdafdeling in vestiging Beverwijk gaan talentencoaches Baukje en Loraine vrijdag 22 februari op zoek naar jouw talenten in een echt talentengesprek van 20 minuten. Ze leggen je ook uit hoe je die talenten nog beter kunt ontwikkelen. Aan het einde van het gesprek krijg je een “Talentenweb” mee waar alle bij jou gevonden talenten op staan!

Doe je mee? Ga naar jeugd.bibliotheekijmondnoord.nl. Kijk daar in de Agenda bij 22 februari, klik op de inschrijflink, kies daar een tijdstip voor jouw gesprek tussen 10.15 en 14.45 uur en schrijf je in.