Vermiste en gevonden dieren

Foto: Pixabay

Iedere week publiceert Nieuws.nl de gevonden en vermiste dieren in en rond Beverwijk, Heemskerk, Castricum en Uitgeest op basis van de gegevens van Stichting Dierenambulance Kennemerland en Stichting Amivedi.

Vermiste en gevonden dieren gemeld bij of gevonden door Stichting Dierenambulance Kennemerland:

Vermist

• Reg. nr. 28679         Kater, ongecastreerd, cypers grijs, zwart, wit streepje tussen ogen en op neusje, licht rond ogen, licht rond bekje, witte bef, voor witte sokjes, achter witte kousjes (Thalia, Limmen).
  • Reg. nr. 28692         Kater, ongecastreerd, wit, zwart vlekje bij rechteroor, zwarte vlek bij linkeroog en oor, zwarte vlek op bovendek, zwarte staart (Blauwe Venstraat, Uitgeest).
  • Reg. nr. 28705         Poes, lapjes, rood, zwart, wit, lapjes kopje, wit streepje rechts boven neusje, wit vanaf onder ogen uitlopend naar bekje, wit onderbekje, lapjes bovendek, witte buik, rechtsvoor wit pootje, linksvoor wit pootje met lapjes op achterkant, rechtsachter wit voetje, lapjes staart (Hondsbosseweg, Heemskerk).
  • Reg. nr. 28710         Poes, schildpad, zwart, rood, licht in befje (Gildenlaan, Velsen-Noord).
  • Reg. nr. 28714         Poes, cypers zwart, bruin, cypers masker, wit vanaf boven tussen ogen uitlopend naar bekje, cypers bovendek, witte buik, voor witte laarsjes, linksachter wit pootje (Paul H Spaakerf, Heemskerk).

Gevonden

• Reg. nr. 28672         Kater, cypers rood, gemarmerd, wit vanaf tussen ogen uitlopend naar bekje, cypers bovendek, witte buik, witte pootjes, cyperse staart (Breestraat, Beverwijk).
  • Reg. nr. 28706         Poes, zwart (Koningin Wilhelminastraat, Heemskerk).
  • Reg. nr. 28662         Kanarie, geel, wit op vleugels en staart (Oosterstreng, Heemskerk),
  • Reg. nr. 28671         Parelhoender, grijs met witte stippen, rode lellen en snavel (Zuidereindweg, Limmen).
  • Reg. nr. 28673         Kanarie, geel (Kleine Houtweg, Heemskerk).

Meer informatie via Dierenambulance Kennemerland website:  www.dierenambulancekennemerland.nl