Theaterspektakel bij Dierendorp in Heemskerk met Pip & Pelle

Foto: NME

Op woensdag 10 april komen Pip & Pelle naar kinderboerderij Dierendorp in Heemskerk om samen met de kinderen en de dieren de lente te vieren

Het is lente en bijna Pasen! Overal om je heen zie je bomen met knop, lentebloeiers en binnenkort misschien al jonge dieren. Een ideaal moment voor de vrolijkste en meest gekke lenteshow van het jaar!

Pip & Pelle
Pip en Pelle komen op 10 april naar boerderij Dierendorp om de lente te vieren samen met de dieren. Alleen heeft Arie de Postbode wel een heel bijzonder ei gevonden op de boerderij, namelijk: een gouden ei…?! Het wordt weer een knotsgekke familievoorstelling.

De familievoorstelling start om 14:30 en duurt 45 minuten met aansluitend een ‘meet en greet’. Schrijf je snel in, want er zijn slechts 35 plaatsen beschikbaar! De voorstelling is geschikt voor kinderen van 4-12 jaar.

• Inschrijven kan via de website www.nmebeverwijkheemskerk.nl.
  • Locatie: Dierendorp is gevestigd aan Vrijburglaan 1, Heemskerk.
  • Deelname: gratis

NME Heemskerk
NME Heemskerk organiseert activiteiten op het gebied van natuur-, milieu en duurzaamheid in Heemskerk en omgeving. Voor meer informatie over ons aanbod kijk op www.nmeijmond.nl of neem contact op via [email protected]. Volg kinderboerderij Dierendorp op Facebook en blijf op de hoogte van de komende NME activiteiten!