Tiende editie Erik Festival op drie podia bij de Nozem en De Non op zaterdag 18 mei

Foto: Erik Festival

Op zaterdag 18 mei 2019 wordt voor de tiende keer het Erik Festival georganiseerd in Heemskerk, een jubileum! Dit muziekfestival wordt georganiseerd door Stichting Ezelsvrienden, dit jaar in samenwerking met Rotaryclub Heemskerk-Uitgeest.

Het feest wordt gevierd om Erik Zoon te herdenken, hij overleed tien jaar geleden. Daarbij wordt er zoveel mogelijk geld opgehaald voor het goede doel: Stichting Bij Elkaar uit Heemskerk. Het evenement vindt plaats op drie verschillende podia bij de Nozem en De Non.

Vanaf 19.30 uur treden op de binnen- en buitenpodia de volgende lokale top-bands op: Heartburn, Monoshock, Re-Load en natuurlijk Paperplane!

Laatste keer in deze vorm
Het gaat een groot en uniek feest worden, allemaal in het teken van onze vriend Erik en het goede doel. Buiten dat het een jubileum is, is het ook de laatste keer dat het Erik Festival zo gevierd wordt. Extra reden dus om (tijdig) aanwezig te zijn!

Het goede doel, Stichting Bij Elkaar, gaat woonruimte bieden in Heemskerk aan 8 jong volwassenen met een verstandelijke en/of lichamelijk beperking. Door medewerking van het NSGK, diverse sponsoren en de donaties van bezoekers kan Bij Elkaar hopelijk een speciale snoezel-kamer realiseren!

De entree is gratis en iedereen werkt belangeloos mee aan dit festival. Er zullen melkbussen bij de ingang staan, waar hopelijk iedereen een mooie donatie in doet. Meer informatie is te vinden op de Facebookpagina van Stichting Ezelsvrienden