Vermiste en gevonden dieren

Foto: Pixabay

Iedere week publiceert Nieuws.nl de gevonden en vermiste dieren in en rond Beverwijk, Heemskerk, Castricum en Uitgeest op basis van de gegevens van Stichting Dierenambulance Kennemerland en Stichting Amivedi.

Vermiste en gevonden dieren gemeld bij of gevonden door Stichting Dierenambulance Kennemerland:

Vermist

• Reg. nr. 29116         Kater, gecastreerd,  cypers bruin, zwart, groene ogen, licht rond ogen, licht onder neusje, licht op onderbekje (Reaal, Hoorn).
  • Reg. nr. 29154         Poes, bruin (De Spil, Limmen),
  • Reg. nr. 29155         Kater, gecastreerd, cypers bruin, zwart, licht rond ogen, licht rond bekje, witte bef, wit tussen voorpootjes, voor witte voetjes, zwarte staart (Breetjes, Limmen).
  • Reg. nr. 29170         Kater, gecastreerd, cypers grijs, zwart, wit neusje, wit bekje, witte bef en buik (Gerrit van Assendelftstraat, Heemskerk).
  • Reg. nr. 29179         Kater, gecastreerd, cypers grijs, zwart, groene ogen, licht rond ogen, licht onder neusje, licht onderbekje (Tacitus, Beverwijk).

Gevonden

• Reg. nr. 29158         Poes, cypers rood,  cypers kopje, wit vanaf op kopje uitlopend naar bekje, cypers bovendek, wit rest lijfje en pootjes, cyperse staart (Graafwijkstraat, Beverwijk).
  • Reg. nr. 29109         Haan, bruin (Beverwijkerstraatweg, Castricum).

Meer informatie via Dierenambulance Kennemerland website:  www.dierenambulancekennemerland.nl