Insectenlezing met bioloog René Krekels in Koetshuijs

Foto: Unsplash

NME Beverwijk & Heemskerk organiseert op woensdag 28 mei, in samenwerking met bioloog Rene Krekels, een lezing over insecten in het Koetshuijs bij Kasteel Assumburg. Deze avond kan men meer te weten komen over de mysterieuze leefgewoonten en het gedrag van diverse insecten.

Vlieg mee in de wereld van de microkosmos, vol verrassende actie en verstilde schoonheid. Ondersteund door muziek en getoond met een bijzonder computerprogramma komen de schijnbaar bevroren insecten weer tot leven. Fascinerend, onderhoudend, informatief en… het is moeilijk in woorden te beschrijven. U moet het gewoon zien!

Na de pauze passeren ook nog in een intermezzo de ‘Dodelijkste 5 van het Zandpad’. Geen exotische leeuwen of olifanten, maar kleine Hollandse dieren die er schrikbarende gewoonten op na houden.

Over René Krekels
Naast bioloog is René Krekels ook natuurfotograaf. Zijn werk is in diverse tijdschriften vastgelegd. Op een enthousiasmerende manier zal hij over zijn werk vertellen. Het belooft een interactieve avond te worden, al uw vragen zijn welkom.

Aanmelden
De lezing is op woensdag 28 mei van 19.30 tot 21.30 uur en is specifiek voor volwassenen. Er zijn 40 plaatsen beschikbaar en deelname is gratis. Graag vooraf aanmelden via www.nmebeverwijkheemskerk.nl

NME Heemskerk
NME Heemskerk organiseert activiteiten op het gebied van natuur- en milieueducatie in Heemskerk en omgeving. Voor meer informatie over ons aanbod kijkt u op www.nmebeverwijkheemskerk of kunt u contact opnemen via [email protected].