Madelon uit Heemskerk met 250 km/u over circuit Zandvoort

Foto: Jumbo

Op volle snelheid racen over het asfalt van het circuit van Zandvoort. Voor veel racefans is het een droom… Voor Madelon Kivit uit Heemskerk kwam deze droom uit!

Zij maakte tijdens de vierde editie van de Jumbo Racedagen een rit in een échte raceauto: een LMP3 van Racing Team Nederland. Madelon won deze droomprijs door boodschappen te doen bij Jumbo Heemskerk. Als passagier vloog Madelon met een snelheid van ruim 250 kilometer per uur over het circuit van Zandvoort.

Madelon Kivit kon haar geluk niet op. “Ik wist niet wat me overkwam. Het gevoel is net alsof je in een achtbaan zit en wat kan deze coureur rijden. Dit was echt een fantastische ervaring die ik nooit meer zal vergeten. Jumbo, enorm bedankt!”

Jumbo Racedagen
Een mooi programma vol racespektakel en hoge snelheden zorgde dit weekend tijdens de Jumbo Racedagen voor twee onvergetelijke dagen voor iedereen die van racen houdt. De grote publiekstrekkers waren Aston Martin Red Bull Racing coureurs Pierre Gasly en natuurlijk Max Verstappen. Zij lieten de V8-motoren van hun RB7 bolides flink ronken op het circuit in Zandvoort. Snelle rondes, burn-outs en donuts maakten er een geweldig spektakel van voor de ruim 100.000 aanwezige race-liefhebbers.

Ook diverse andere race-onderdelen stonden op het programma. Bijvoorbeeld de Ladies GT Race met o.a. Kim Kötter, Romy Monteiro en overall winnares van de race Antoinette de Jong. Verder vonden het WTCR-kampioenschap met onder andere Tom Coronel en Nick Catsburg en de MAXX Formula met onder andere voormalig Formule 1-wagens plaats. Ook waren er stuntshows, volop entertainment en lekker eten voor de hele familie.