Vermiste en gevonden dieren regio Kennemerland

Foto: Pixabay

Iedere week publiceert Nieuws.nl de gevonden en vermiste dieren in en rond Beverwijk, Heemskerk, Castricum en Uitgeest op basis van de gegevens van Stichting Dierenambulance Kennemerland en Stichting Amivedi.

Vermiste en gevonden dieren gemeld bij of gevonden door Stichting Dierenambulance Kennemerland:

Vermist

• Reg. nr. 30540         Kater, gecastreerd, cypers bruin, zwart, licht rond ogen, licht rond bekje, wit onderbekje (Cieweg, Castricum).
  • Reg. nr. 30541         Kater, gecastreerd, zwart (Creutzberglaan, Beverwijk).
  • Reg. nr. 30523         Rammelaar, ongecastreerd, wildkleur, licht rond ogen, licht onderbekje, wit onder staartje (Ravelstraat, Castricum).

Gevonden

• Reg. nr. 30437         Kat (Noorderweg, Castricum).
  • Reg. nr. 30461         Poes, zwart, groene ogen (Mozartstraat, Heemskerk).
  • Reg. nr. 30561         Poes, cypers bruin, zwart, wit vanaf bovenbekje doorlopend naar onderbekje, witte band, cypers bovendek, wit rest lijfje, cyperse staart met zwart einde (Kruising Zeedijk, Cieweg, Heemskerk).
  • Reg. nr. 30509   Konijn, voedster, zwart, bruin (Vierhuysen, Akersloot).

Meer informatie via Dierenambulance Kennemerland website:  www.dierenambulancekennemerland.nl