Vermiste en gevonden dieren

Foto: Unsplash - Max Baskakow

Iedere week publiceert Nieuws.nl de gevonden en vermiste dieren in en rond Beverwijk, Heemskerk, Castricum en Uitgeest op basis van de gegevens van Stichting Dierenambulance Kennemerland en Stichting Amivedi.

Vermiste en gevonden dieren gemeld bij of gevonden door Stichting Dierenambulance Kennemerland:

Vermist

• Reg. nr. 30632         Britse korthaar, kater, gecastreerd, bruin, wit vanaf op kopje uitlopend naar bekje, bruin vlekje op onderbekje,  zwart bovendek, wit rest lijfje, bruine staart (Beneluxlaan, Heemskerk).
  • Reg. nr. 30666         Kater, gecastreerd, cypers grijs, zwart, wit befje (Peter Schilperoortlaan, Beverwijk).
  • Reg. nr. 30687         Kater, ongecastreerd, cypers zilvergrijs, licht rond ogen, licht bovenbekje (Emmy Belinfantelaan, Beverwijk).
  • Reg. nr. 30724         Poes, zwart, achter witte voetjes (Hilbersplein, Beverwijk).
  • Reg. nr. 30726         Vlaamse reus, zwart (Van Alkemadelaan, Limmen).

Gevonden

• Reg. nr. 30593         Poes, cypers grijs, zwart, licht onderbekje en befje, witte teentjes, geringde staart (Zwarte Markt, Beverwijk).
  • Reg. nr. 30655         Kater, gecastreerd, cypers licht rood, wit vlekje links op neusje, wit bovenbekje, wit befje, voor witte teentjes, achter witte laarsjes (Van Breenstraat, Beverwijk).
  • Reg. nr. 30661         Poes, lapjes, cypers rood, zwart, cypers masker, wit bij oren, wit vanaf boven neusje doorlopend naar bekje, wit onderbekje, witte bef doorlopend naar buik, rechtsvoor wit voetje, linksvoor wit kousje, achter witte laarsjes. (Schuurmanstraat, Beverwijk).
  • Reg. nr. 30702         Kater, ongecastreerd, wit, zwart rond ogen en oren, wit rechteroor, zwart, wit linkeroor, zwart neusje,  twee zwarte vlekken op bovendek, zwart op knie rechtsachter, zwarte staart met witte vlek in het midden, wit einde staart  (Hélène Mercierhof, Castricum).

Meer informatie via Dierenambulance Kennemerland website:  www.dierenambulancekennemerland.nl

Vermiste en/of gevonden dieren gemeld bij Stichting Amivedi:

Vermist

• 1489641         Kat, naam Toulouse, poes, Europese Korthaar of Huiskat, cypers bruinzwart (gestreept). Gechipt. Signalement: vacht doffe kleur, kale plekken op achterhand en binnenkant achterpoten. Geen foto beschikbaar. Kerkweg, Heemskerk (Centrum).
  • 1491329         Kat, naam Zeytin, poes, Britse Korthaar, bruin. Geen chip. Signalement: Cinnamon bruin. Cyperse tekening, dikke vacht, ondervacht is beige/wit. Brede kop. Fel oranje ogen. Gildenlaan, Velsen-Noord (Gildenbuurt).
  • 1491746         Kat, naam Moyra, poes, Europese Korthaar of Huiskat, wit met rood. Gechipt. Signalement: klein postuur. Rood op kop lopend tot rechter oog en onder linker oog, amberkleurige ogen, wit op voorhoofd lopend tussen ogen naar bek, rode kin, rode vlekken op rug. Grote oren in verhouding met kleine kop. Middelweg, Uitgeest (Oude Dorp).

Gevonden

• 1490913         Vogel, Diamantduif, grijs. Signalement: rood/oranje oogring, donkergrijze snavel, kop/lijf lichtgrijs, vleugels donkerblauw/grijs met witte stippen, donkergekleurde rand langs vleugels, lange witte staartveren. Engelandstraat, Heemskerk (Zuidbroek).