Vermiste en gevonden dieren

Foto: Unsplash - Koen Eijkelenboom

Iedere week publiceert Nieuws.nl de gevonden en vermiste dieren in en rond Beverwijk, Heemskerk, Castricum en Uitgeest op basis van de gegevens van Stichting Dierenambulance Kennemerland en Stichting Amivedi.

Vermiste en gevonden dieren gemeld bij of gevonden door Stichting Dierenambulance Kennemerland:

Vermist

• Reg. nr. 30887         Kater, cypers rood. lichte snorharen (Munnikenweg, Beverwijk).
  • Reg. nr. 30890         Poes, zwart, witte snorharen, wit onderbekje, witte bef, voor witte teentjes, achter witte voetjes (Breestraat, Beverwijk).
  • Reg. nr. 30918         Kater, gecastreerd, cypers bruin, zwart, groene ogen, licht rond bekje, licht onderbekje, wit tussen achterpoot, voor witte teentjes, achter witte laarsjes (Schelgeest, Castricum).
  • Reg. nr. 30941         Kater, gecastreerd, cypers rood, wit onderbekje, witte bef, voor witte voetjes, achter witte laarsjes, wit einde staart (Willem van Coulsterstraat, Heemskerk).

Gevonden

• Reg. nr. 30923         Poes, cypers zwart, bruin, licht rond ogen, licht rond bekje, licht onderbekje, voor witte sokjes (Pontweg-Noord, Akersloot).
  • Reg. nr. 30965         Poes, bruin (Van Ogtropweg, Wijk aan Zee).
  • Reg. nr. 31009         Poes, cypers grijs, zwart, wit vanaf tussen ogen uitlopend naar bekje, wit onderbekje, witte bef, voor witte teentjes, achter witte kousjes (Johan Brouwerstraat, Heemskerk).
  • Reg. nr. 30899         Konijn, voedster, lichtbruin (Parkeerplaats, Duinweg, Heemskerk).
  • Reg. nr. 30920         2 konijnen, voedsters, 1 zwart, wit, 1 beige met wit en spikkels (Faktorij, Alkmaar).

Meer informatie via Dierenambulance Kennemerland website:  www.dierenambulancekennemerland.nl

Vermiste en/of gevonden dieren gemeld bij Stichting Amivedi:

Vermist

• 1495017         Kat, naam Pipo, kater, Europese Korthaar of Huiskat, zwart. Gechipt. Signalement: groen/gele ogen, schuw. Melis Stokelaan, Beverwijk (Broekpolder (Waterwijk)).
  • 1497134         Kat, naam Sjors, kater, Europese Korthaar of Huiskat, cypers bruinzwart (gestreept) met wit. Geen chip. Signalement: geel/groen ogen, wildkleur op neusbrug, lichtbruin onder neus, witte onderbek en bef, bredere zwarte strepen op borst/voorpoten, voorpoten witte tenen, punt staart wit.      Hogeweg, Limmen (West).
  • 1497607         Kat, naam Kaatje, poes, Ragdoll, smoke. Chip onbekend. Signalement: zwart/smoke, langharig. Geel/groene ogen. Eerste Groenelaan, Castricum (Bakkum-Zuid).
  • 1497744         Kat, naam Sammie, poes, Europese Korthaar of Huiskat, wit met grijs cypers. Gechipt. Signalement: mager postuur. Cypers op kop lopend tot naast ogen/wangen, groene ogen, wit op voorhoofd doorlopend naar bek, op rechterkant lip lichtbruin vlekje, cyperse vlekken op rug/flanken, cypers geringde staart. Goudenregenlaan, Castricum (Oranjebuurt).
  • 1497829         Kat, naam Pinkie, Europese Korthaar of Huiskat, cypers bruinzwart (gestreept) met wit. Gechipt. Signalement: cypers masker lopend tot rechterwang en linkerkant lip/wang, groene ogen, brede witte bef doorlopend naar nek/buik, voorpoten wit, achterpoten witte sokken,  knikje in uiteinde staart. Nieuwland, Uitgeest (Bedrijventerrein).

Gevonden

•          geen