Vermiste en gevonden dieren

Foto: Foto: Unsplash - Rotiv Artic

Iedere week publiceert Nieuws.nl de gevonden en vermiste dieren in en rond Beverwijk, Heemskerk, Castricum en Uitgeest op basis van de gegevens van Stichting Dierenambulance Kennemerland en Stichting Amivedi.

Vermiste en gevonden dieren gemeld bij of gevonden door Stichting Dierenambulance Kennemerland:

Vermist

• Reg. nr. 31531         Kat, wit, zwart (Parmentierstraat, Beverwijk).
  • Reg. nr. 31567         Kater, gecastreerd,  cypers grijs, zwart, wit streepje vanaf tussen ogen uitlopend naar bekje, witte kraag, cypers bovendek, witte borst en buik, witte streep op rechter voorpootje (Oever, Beverwijk).
  • Reg. nr. 31574         Kater, gecastreerd, cypers rood, gemarmerd, wit vanaf boven ogen uitlopend naar bekje, cypers onder neusje, cypers bovendek, wit rest lijfje, cyperse staart met witte ringen. (De Krijgsman, Uitgeest).
  • Reg. nr. 31629         Poes, zwart, wit befje, beetje wit op buik (Ladderbeekstraat, Velsen-Noord).

Gevonden

• Reg. nr. 31547         Poes, zwart, wit, zwart kopje, wit vanaf tussen ogen uitlopend naar bekje, brede witte kraag, zwart bovendek, wit rest lijfje en pootjes, zwarte staart (Grote Houtweg, Beverwijk).
  • Reg. nr. 31595         Kat, cypers rood, witte bef doorlopend naar borst, witte sokjes (Communicatieweg, Heemskerk).
  • Reg. nr. 31602         Kruising Noorse Boskat, cypers bruin, zwart, wit rond bekje, pluimstaart (Johan Brouwerstraat, Heemskerk).
  • Reg. nr. 31633         Kater, gecastreerd, zwart, lichte snorharen, paar lichte haartjes op befje, licht vlekje onder buikje (Breesaperhof, Velsen-Noord).
  • Reg. nr. 31636         Kater, ongecastreerd, zwart, wit onderbekje, witte bef, wit tussen voor- en achterpootjes, voor witte teentjes, achter witte kousjes. (Achterweg, Limmen).
  • Reg. nr. 31558         Kanarie, geel, wit (Bootsmanzij, Beverwijk).

Meer informatie via Dierenambulance Kennemerland website:  www.dierenambulancekennemerland.nl

Vermiste en/of gevonden dieren gemeld bij Stichting Amivedi:

Vermist

• geen