Filmmiddag over psychose filmmiddag in het Spectrum in Heemskerk

Foto: Aangeleverd

Op woensdag 6 november organiseren Natalie Paradiek (GGZ Dijk en Duin/Parnassia) en Ellis Middelhuis (mantelzorgconsulente Heemskerk MaatjeZ) namens het Sociaal Team Heemskerk een ‘Psychose filmmiddag’.

Wat deze middag centraal staat, moge duidelijk zijn: de psychose. Er wordt een film getoond over het doormaken hiervan en er komen relevante sprekers aan bod. Wat betekent het om een psychose te hebben doorgemaakt? Wat betekent dat voor de omgeving van een persoon? En wat voor invloed heeft dat bijvoorbeeld op iemands werk/studie? Iedereen is welkom tijdens deze filmmiddag in buurtcentrum het Spectrum in Heemskerk.

Aan het woord komen een ervaringsdeskundige, een naastbetrokkene en Leen Verzendaal; trajectbegeleider IPS vanuit Reakt. IPS is een methode om mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt te begeleiden richting werk/vrijwilligerswerk. De middag is voor professionals, mantelzorgers en naastbetrokkenen, cliënten en overige belangstellenden. Toegang is gratis.

• Datum: 6 november 2019
  • Tijd: 13.30-16.30 uur