Vermiste en gevonden dieren

Foto: Pixabay

Iedere week publiceert Nieuws.nl de gevonden en vermiste dieren in en rond Beverwijk, Heemskerk, Castricum en Uitgeest op basis van de gegevens van Stichting Dierenambulance Kennemerland en Stichting Amivedi.

Vermiste en gevonden dieren gemeld bij of gevonden door Stichting Dierenambulance Kennemerland:

Vermist

• Reg. nr. 32382 Poes, zwart, wit vanaf bovenop kopje uitlopend naar bekje, witte borst doorlopend naar buik, voor witte sokjes, achter witte kousjes (Griegstraat, Heemskerk).
  • Reg. nr. 32423 Siamees, kater, gecastreerd, bruin, donker kopje en pootjes (Wethouder Twaalfhovenstraat, Uitgeest).

Gevonden

• Reg. nr. 32259 Kater, grijs, zwart, wit streepje op neusje, wit onderbekje, witte bef doorlopend naar borst en buik, voor witte voetjes, achter witte laarsjes
    (Van der Poelstraat, Velsen-Noord). Reg. nr. 32397 Kater, wit, rood rond ogen en oren, rode vlekken op lijfje (Noordersluisweg, Velsen-Noord).
  • Reg. nr. 32400 Kater, gecastreerd, zwart, wit stipje onder neusje, wit onderbekje, rechtsvoor 2 witte teentjes, linksvoor 3 witte teentjes, achter witte teentjes (Lagendijk, Uitgeest).
  • Reg. nr. 32412 Poes, schildpad, zwart, rood, beige, zwart kopje rechts, beige kopje links, beige befje, half zwart, beige bovendek, zwarte buik met lichte vlekjes, voor twee rode teentjes, beige staart met zwart einde (Geesterweg, Akersloot).
  • Reg. nr. 32417 Poes, cypers zwart, rood, zwarte, rood kopje, witte bef met onderaan wat rood, zwart, rood bovendek, zwarte buik met lichte vlekjes, voor met beetje zwarte voorpootjes, lichte staart met zwart einde (Geesterweg, Akersloot).
  • Reg. nr. 32425 Poes, zwart, wit vlekje op borst, achter witte teentjes (Meerlanden, Beverwijk).

Meer informatie via Dierenambulance Kennemerland website:  www.dierenambulancekennemerland.nl

Vermiste en/of gevonden dieren gemeld bij Stichting Amivedi:

Vermist

• 1540130         Kat, naam Murphy, kater, gecastreerd, Europese Korthaar of Huiskat, zwart. Gechipt. Signalement: vacht bruine gloed. Geel/groene ogen. Wijkeroogstraat, Velsen-Noord (Watervlietbuurt).
  • 1530910         Konijn, naam Eefje, voedster, crème met wit. Signalement: crème/beige. Kortharig. Hangoren. Witte snuit/bek, wit op borst, voorpoten witte sokjes, achterpoten witte laarzen. Kooiweg, Castricum aan Zee (Noord).

Gevonden

• geen