Peter Hulscher exposeert in De Groene Ezel in Heemskerk

Foto: De Groene Ezel - aangeleverd

In januari en februari exposeert fotograaf Peter Hulscher in Kringloopwinkel De Groene Ezel in Heemskerk.

De Beverwijkse fotograaf Peter Hulscher is vaak in de natuur te vinden met zijn camera en dit levert mooie foto’s op. Zes van deze foto’s op posterformaat 50x70cm worden tentoongesteld in de Heemskerkse kringloopwinkel. Vijf foto’s zijn gemaakt in het Noord Hollands duinreservaat tussen Heemskerk en Castricum en 1 foto in Park Westerhout in Beverwijk. Alle foto’s zijn te koop.

De foto’s zijn te bewonderen tijdens de openingstijden van de kringloopwinkel: dinsdag t/m vrijdag van 12.00 tot 16.00 uur en zaterdag van 10.00 tot 14.00 uur.

Kringloopwinkel Heemskerk De Groene Ezel is te vinden op de Lijnbaan 12-14 in Heemskerk. De opbrengst van de winkel wordt geschonken aan goede doelen over de hele wereld.