Flatbingo met buurtsportcoaches in Elbestraat

Buurtsportcoach Bart Neeft van Team Sportservice Kennemerland en Sheila Bijtenhoorn en Silke Brosig van Welschap Welzijn organiseerden afgelopen week een flatbingo in de Elbestraat in Heemskerk.

In normale tijden zwermen de kinderen heen om de Heemskerkse buurtsportcoaches, bezig met allerlei sportieve activiteiten. En dat geldt ook voor de medewerkers van Welschap Welzijn. Altijd zijn ze actief met tal van activiteiten vanuit de wijkcentra met allerlei doelgroepen van jong tot oud. Alleen… nu, door alle maatregelen om het coronavirus in te dammen, is AFSTAND de regel. En hoe organiseer je toch iets gezelligs met inachtneming van de nodige afstand? Bart, Sheila en Silke hadden deze week een creatieve oplossing: gezellig ‘flatbingo’ spelen. Deelnemers op de balkons, en de spelleiders op het veld voor de flat.

Hoe gezellig en geslaagd dit was registreerde IJmond Nieuws die bij de bingo aanwezig was.

Klik op de hoofdfoto bovenaan dit artikel voor de reportage van IJmond Nieuws.